Facebook algoritem in doseg naših objav
Če oglašujete na Facebooku ste zagotovo opazili, da se je organski doseg vaših objav poslovnih profilov spremenil. Nekatere objave nam prikazujejo porazne rezultate, zato se vprašamo, ali je sploh še smiselno zapravljati čas z oglaševanjem na Facebooku.
Kratek odgovor je DA.
Facebook je že pred časom spremenil svoj algoritem, saj želi uporabnikom zagotoviti vsebine, ki jih dejansko zanimajo. Od oglaševalcev algoritem zahteva, da se približajo svoji ciljni publiki. Spodaj je nekaj preverjenih trikov, ki vam bodo pomagali do večjega organskega dosega (organic reach).
1. Približajte se pravi ciljni publiki
Ko objavljate na vaši poslovni FB strani, lahko izbirate ciljno publiko objave. Za vsako objavo lahko določite ciljno publiko, prav tako lahko omejite prikaz izbranim skupinam.
Preden objavimo izberemo zavihek ’’Demographics’’, ki nas pripelje na naslednja dva koraka.
V primeru, da ima vaša poslovna stran veliko všečkov, to še ne pomeni, da so tudi vaši sledilci.
Takšnih za vaš posel ne potrebujete. Če se na vaše objave ne odzovejo, nimajo nikakršnega vpliva na doseg vaših objav. Za doseganje rezultatov so ključni sledilci, ki so vaša ciljna publika. Prav zaradi tega objavljajte vsebine, ki so prilagojene in relevantne za vašo ciljno publiko, s tem povečate možnost vidljivosti v novičkah (news feed).
Če gradite na svojih sledilcih, jih ne pozabite povabiti, da všečkajo vašo stran.
Vpogledi (insights) za boljše razumevanje ciljnih skupin
Vpogledi vam pokažejo doseg vaših objav, na podlagi tega lahko analizirajte katere ure so najprimernejše z objave in ob katerih urah je vaša ciljna publika najbolj odzivna. Na podlagi teh podatkov boste tudi lažje definirali ciljne skupine (po spolu, starosti, lokaciji, interesih, itd.). Svoje oglase prilagodite ciljnim skupinam, saj boste na ta način dosegli boljše dosege.
Video vsebine
Ključen podatek: od leta 2015 ima Facebook povprečno več kot 8 milijard video ogledov vsak dan.
Facebook je prav tako začel spodbujati video posnetke (jih običajno nadgradi z večjim dosegom), zaradi česar se podjetniki vse več zatekajo k video objavam.
2. Skupine in podporne skupine poslovnim stranem
Že nekaj časa je imate možnost k poslovni strani pripeti tudi poslovno skupino. Skupine naj bi bile namenjene najbolj aktivnim članom ali sledilcem. Prav tako lahko s skupinami dosežete boljše rezultate. Ob objavah uporabite svoje heštage, da vas potencialni sledilci lažje najdejo. Za spodbujanje organskega dosega lahko uporabite tudi naslednje možnosti:
- prosite prijatelje, da všečkajo in delijo vaše objave
- delite objave v druge FB skupine in na FB strani (kjer je to dovoljeno). Pri tem se osredotočite na skupine, za katere predvidevate, da imajo člane, ki so vaša ciljna publika.
3. Marketplace/ Tržica
Zagotovo ste na svojem FB profilu opazili Marketplace. Ta opcija je sicer namenjena osebni prodaji, ampak trenutno prinaša zelo dobre konverzije (na osnovi spletne trgovine). V oglasu enostavno v zelo kratkem času formirate oglas s prodajno vsebino, ceno in lokacijo. Ker ne gre za ciljane oglase, je ta način primeren tudi za grajenje na prepoznavnosti blagovne znamke. Na podlagi izkušenj lahko trdimo, da dosežemo ciljne osebe, ki jih naknadno povabimo v našo skupino, na našo poslovno stran, spletno stran ali mailing listo.